
Sztuczna inteligencja w marketingu – bać się czy się cieszyć?
Ostatnie kilka miesięcy sprawiło, że popularność AI (sztucznej inteligencji) zdecydowanie wzrosła. Mówi się o niej już właściwie wszędzie – powstały nawet pierwsze podcasty prowadzone przez…

Czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO? Sprawdź checklistę – cz. 2
W pierwszej części artykułu sporządziliśmy podstawową checklistę, pozwalającą sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO. Biorąc pod uwagę to, że pozycjonowanie to długi…

Czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO? Sprawdź checklistę – cz. 1
Proces pozycjonowania jest zwykle długi i pełen różnych zadań, które należy wykonywać równolegle. Do niezbędnych działań zaliczyć trzeba między innymi optymalizację strony www pod odpowiednie…

Czy potencjalni klienci mają zaufanie do Twojego e-sklepu? Skuteczne sposoby na zwiększanie zaufania
Bezpieczeństwo w Internecie to kluczowa kwestia dla każdego użytkownika sieci. Im bardziej technologia się rozwija, tym większe niesie to ze sobą zagrożenia – to między…

Platforma sprzedażowa – co tak naprawdę jest ważne?
Początek każdego biznesu internetowego bywa trudny, a jedną z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć przedsiębiorca, jest wybór platformy sprzedażowej. Znaczenie ma tu bowiem wiele kwestii…

Optymalizacja CRO, czyli co zrobić, by poprawić sprzedaż w sklepie internetowym
Dziesiątki tysięcy polskich sklepów internetowych codziennie ze sobą konkuruje, aby sprzedać jak najwięcej swoich produktów i zdobyć istotny zysk. Czy jest jakaś metoda, aby poprawić…

E-marketing. Pięć błędów, których lepiej nie popełniać
Gdy już dowiedziałeś się, ile można zyskać dzięki e-marketingowi, z pewnością chciałeś wdrożyć jak najwięcej działań z tego zakresu, aby w krótkim czasie szybko zyskać…

Zaczynasz pozycjonowanie w 2023 roku? Sprawdź, na czym warto skupić uwagę!
Wielu młodych przedsiębiorców, którzy dopiero wkraczają w świat biznesu, zastanawia się nad tym, jaką strategię marketingową przyjąć, aby szybko odnieść sukces. Tymczasem niezmiennie od kilku…

Nowoczesne technologie w e-commerce – sposoby, aby przenieść swój biznes online na wyższy poziom
Klienci decydujący się na zakupy w sklepach internetowych w swoich wyborach kierują się nie tylko samym produktem oraz jego ceną, ale też pewnymi udogodnieniami: możliwością…
 
															 
								