Reklama w Facebook Ads przy niskim budżecie reklamowym – cz. 2.
W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na rozwiązaniu kwestii, czy reklamowanie się na Facebook Ads przy niskim budżecie przeznaczonym na ten cel jest w ogóle…
Niski budżet na reklamę w Facebook Ads – jak działać?
Portal społecznościowy Facebook służy już nie tylko do komunikowania się ze znajomymi, ale jest wykorzystywany przez firmy do budowy wizerunku i kontaktu z klientami. Daje…
Wewnętrzne duplikaty – co to takiego i dlaczego należy ich unikać
Z pewnością przeglądając internet, nie raz trafiając do sklepów online, miałeś myśl „już to gdzieś czytałem” – opis danego produktu czy kategorii brzmiał znajomo… „Chodząc”…
Pozycjonowanie wizerunkowe – co to takiego?
Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, z pewnością konkurencja jest ogromna. W jaki sposób się wybić i szybko zyskać nowych klientów? Tak naprawdę trzeba…
Google Moja Firma w szczegółach
W pierwszej części naszego artykułu poświęconego Google Moja Firma mogłeś dowiedzieć się, w jaki sposób stworzyć wizytówkę na tej platformie oraz jakie są korzyści z…
Budowa zaplecza linkowego w SEO – jak zdobyć mocne linki?
Linkowanie zewnętrzne niezmiennie od lat stanowi jeden z ważniejszych czynników rankingowych Google – czyli ma wpływ na pozycję, jaką dana strona zajmie w wynikach wyszukiwania.…
Wizytówka w Google Moja Firma – co i jak
Z pewnością jeśli zastanawiałeś się nad możliwościami rozreklamowania swojej firmy za pomocą Internetu, natrafiłeś na platformę Google Moja Firma, którą gigant internetowy stworzył po to,…
Jak prowadzić social media? Najlepsze działania na portalach społecznościowych
Profil na social mediach, takich jak Facebook, to współcześnie nie dodatkowe, a podstawowe działanie marketingowe. Wiele firm do prowadzenia takich profili zatrudnia tzw. specjalistów ds.…
Okienko pop up – sposób na reklamę
Z pewnością każdy z Was kojarzy okienka, które wyskakują niemal od razu po wejściu na jakąś stronę internetową – są to pop upy, których główną…