Firmowy blog – czy wciąż warto go prowadzić?
Nowe możliwości w zakresie marketingu internetowego („reelsy” na Instagramie, filmiki na TikToku, nagrania live na Facebooku itd.) sprawiają, że „stare” formy reklamy, takie jak prowadzenie…
Marketing edukacyjny a pozycjonowanie
Zadań w zakresie pozycjonowania jest bardzo wiele, a ich lista wcale się nie kurczy – okazuje się, że aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania,…
Nagłówki – dlaczego są ważne dla pozycjonowania i jak je tworzyć?
Choć wydawać by się mogło, że nagłówki to sprawa banalna – w końcu każda strona i podstrona powinna mieć swój tytuł, podobnie jak każdy artykuł…
Pozycjonowanie czy Google Ads – na co się zdecydować?
Pozycjonowanie stron internetowych i Google Ads to dwa odrębne sposoby na reklamę biznesu w sieci. Przedsiębiorcy, którzy dopiero zastanawiają się nad najlepszą formą marketingu internetowego,…
Co to jest pozycjonowanie?
Niezależnie od tego, czy dopiero zakładasz swoją firmę, czy prowadzisz ją już od lat, w pewnym momencie ktoś może Cię zapytać, czy pozycjonujesz stronę internetową…
Keyword density – jak nasycić tekst frazami kluczowymi, aby go nie przesycić
To, że opisy produktów czy kategorii produktów, teksty blogowe, porady na stronie firmy i wszelkie innego rodzaju treści pojawiające się na firmowej witrynie powinny być…
Nowości w Google Ads – kampania Performance Max
Google Marketing Live regularnie prowadzi analizy rynku, jak też bada środowisko nowoczesnych technologii, aby wprowadzać świeże rozwiązania, które z całą pewnością wpłyną na rozwój branży…
Nowy sklep internetowy – jak skutecznie się rozreklamować? Cz. 2.
W poprzednim artykule wskazaliśmy podstawowe sposoby reklamowania sklepu online, wśród których znalazło się pozycjonowanie strony internetowej, tworzenie regularnych treści eksperckich i promujących produkty, uruchomienie systemu…
Nowy sklep internetowy – jak skutecznie się rozreklamować? Cz. 1.
W ciągu kilku ostatnich lat na skutek różnych wydarzeń mających wpływ na życie społeczeństwa (jak na przykład pandemia) nastąpiły takie zmiany zachowań konsumenckich, że przedsiębiorcom,…