Wskaźnik ROI. Co to takiego, jak go obliczyć i jak go poprawić?
Skrót ROI jest często używany między innymi w marketingu. Return on Investment to w tłumaczeniu na język polski zwrot z inwestycji. ROI to zatem wskaźnik…
Co się stanie, jeśli zrezygnujesz z pozycjonowania?
Wielu osobom wydaje się, że pozycjonowanie to działanie, które powinno przynieść błyskawiczne efekty. Jeżeli wyniki nie przychodzą natychmiastowo, niektórzy zaczynają zastanawiać się, czy nie lepiej…
Facebook Ads – reklama na Facebooku. Co i jak?
Promocja firmy w mediach społecznościowych to doskonały sposób, aby szybko zdobyć nowych klientów. Obecnie z Facebooka czy Instagrama korzystają miliony osób, w dodatku nieraz nawet…
4 fakty, o których powinieneś wiedzieć, zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie
Każdy, kto prowadzi swój biznes w sieci, z pewnością nie raz słyszał pytanie: „a czy pozycjonujesz swoją stronę internetową?”. Pozycjonowanie uważa się za jeden ze…
Wskazówki pozwalające stworzyć firmowy blog ekspercki
Blog w e-commerce to ważne narzędzie, które warto wykorzystać w strategii e-marketingowej firmy. Obecnie bowiem content marketing przeżywa swój złoty czas – firmy, które wezmą…
Budowa sklepu internetowego – wybór CMS. Cz. 2
W poprzedniej części artykułu wyjaśniliśmy, czym tak właściwie jest CMS i jakie są jego rodzaje, a także dlaczego tak ważny jest jego wybór, jeśli stoimy…
Budowa sklepu internetowego – jaki CMS wybrać i dlaczego?
Branża e-commerce w ostatnim czasie wiele zyskała. Przyczyniła się do tego między innymi pandemia, która zdecydowanie wpłynęła na zachowania konsumentów – ci bowiem w dużej…
Zachowanie prywatności dla wyszukiwanych haseł w Google Analytics – zmiany progu
Google nieustannie pracuje nad tym, aby ulepszać swoje usługi. Wśród zmian przeprowadzonych we wrześniu znalazła się aktualizacja raportu wyszukiwanych haseł w Google Ads w Universal…
User Experience – zwiększanie konwersji, cz. 2.
W poprzednim artykule wskazaliśmy podstawowe sposoby na zwiększenie konwersji przy uwzględnieniu User Experience (UX). Omówiliśmy odpowiednie rozmieszczenie przycisków CTA, optymalizację szybkości strony oraz wyglądu i…