Audyt SEO strony internetowej – jak go przeprowadzić i dlaczego jest ważny?
Jeśli podjęliśmy decyzję o pozycjonowaniu swojej strony internetowej, przed przystąpieniem do takich działań powinniśmy przeprowadzić audyt SEO, który wskaże nam błędy w witrynie mogące mieć…
Evergreen content – dlaczego powinien znaleźć się na Twojej witrynie
Newsy, które w swojej treści mówią o bieżących wydarzeniach, ważnych aktualnie sprawach – są najpopularniejszym rodzajem informacji poszukiwanym przez internautów, jednak równocześnie ta popularność trwa…
Strona www na smartfonie – o czym pamiętać?
Popularność smartfonów sprawiła, że to właśnie te urządzenia mobilne są najczęściej używane do korzystania z Internetu. Już nie tradycyjne komputery stacjonarne oraz laptopy, a właśnie…
SEO – co czeka nas w 2022 roku?
Koniec roku to zawsze dobry moment na podsumowanie – tym razem przyjrzymy się temu, jak rok 2021 minął dla branży SEO oraz czego nowego możemy…
Pozycjonowanie czy Google Ads?
Głównym celem każdej firmy działającej w Internecie jest zyskanie jak największej ilości odwiedzających. To właśnie użytkownicy są potencjalnymi klientami, którzy mogą przynieść firmie zyski dzięki…
Google Zakupy – efektywna kampania reklamowa
Narzędzie Google Zakupy zostało stworzono po to, aby w jednym miejscu móc zaprezentować oferty wielu różnych sklepów internetowych. To rozwiązanie doceniają osoby szukające konkretnego produktu…
Remarketing – czyli jak sprawić, by klienci wrócili na stronę
Marketing internetowy jest współcześnie najlepszym sposobem na nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Dzięki szeregowi skutecznych narzędzi firmy z przeróżnych branży mogą budować więź z…
Jak obniżyć współczynnik odrzuceń?
Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to wskaźnik, który jest bardzo ważny dla pozycjonowania stron internetowych. Dzięki niemu możemy bowiem dowiedzieć się, ile osób zamknęło naszą stronę…
Dlaczego warto korzystać z Google Search Console Insights?
Osoby pozycjonujące strony internetowe już od dawna korzystają z Google Analytics oraz Google Search Console, jednak dopiero jakiś czas temu pojawiło się nowe narzędzie –…