Platforma sprzedażowa – co tak naprawdę jest ważne?
Początek każdego biznesu internetowego bywa trudny, a jedną z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć przedsiębiorca, jest wybór platformy sprzedażowej. Znaczenie ma tu bowiem wiele kwestii…
Optymalizacja CRO, czyli co zrobić, by poprawić sprzedaż w sklepie internetowym
Dziesiątki tysięcy polskich sklepów internetowych codziennie ze sobą konkuruje, aby sprzedać jak najwięcej swoich produktów i zdobyć istotny zysk. Czy jest jakaś metoda, aby poprawić…
E-marketing. Pięć błędów, których lepiej nie popełniać
Gdy już dowiedziałeś się, ile można zyskać dzięki e-marketingowi, z pewnością chciałeś wdrożyć jak najwięcej działań z tego zakresu, aby w krótkim czasie szybko zyskać…
Zaczynasz pozycjonowanie w 2023 roku? Sprawdź, na czym warto skupić uwagę!
Wielu młodych przedsiębiorców, którzy dopiero wkraczają w świat biznesu, zastanawia się nad tym, jaką strategię marketingową przyjąć, aby szybko odnieść sukces. Tymczasem niezmiennie od kilku…
Nowoczesne technologie w e-commerce – sposoby, aby przenieść swój biznes online na wyższy poziom
Klienci decydujący się na zakupy w sklepach internetowych w swoich wyborach kierują się nie tylko samym produktem oraz jego ceną, ale też pewnymi udogodnieniami: możliwością…
Wizytówka w Google Moja Firma – optymalizacja i pozycjonowanie
Założenie wizytówki w Google Moja Firma nie jest trudne – wyjaśnialiśmy, jak to zrobić, w jednym z naszych wcześniejszych wpisów. Warto zatem skorzystać z tej…
Czy można reklamować zabiegi medycyny estetycznej w Internecie? Cz. 2
W pierwszej części artykułu wskazaliśmy, dlaczego od 2023 roku pojawiły się ograniczenia związane z reklamowaniem zabiegów medycyny estetycznej, specjalistycznego sprzętu oraz wyrobów z wykorzystaniem lasera…
Czy można reklamować zabiegi medycyny estetycznej w Internecie?
Zmiany w prawie, wchodzące od 1 stycznia 2023 roku, jednoznacznie zakazują reklamowania w Internecie wyrobów medycznych (opartych na kwasie hialuronowym czy laserze), produktów medycyny estetycznej,…
Dyrektywa Omnibus a Twój sklep internetowy – jakie zmiany koniecznie musisz wprowadzić? Cz. 2
W poprzedniej części artykułu opisaliśmy, czym jest dyrektywa Omnibus oraz z jakimi zmianami dla przedsiębiorców, jak i ich klientów, jest związana. Wskazaliśmy, w jaki sposób…