Dyrektywa Omnibus a Twój sklep internetowy – jakie zmiany koniecznie musisz wprowadzić? Cz. 1
Od 1 stycznia 2023 roku wszystkich polskich przedsiębiorców obowiązuje dyrektywa Omnibus, która zaraz obok dyrektywy cyfrowej oraz dyrektywy towarowej ma za zadanie chronić klientów przed…
Optymalizacja Twojego sklepu internetowego – dlaczego warto uruchomić płatności odroczone?
Sprzedaż w sklepie internetowym powinna być jak najwyższa – na tym zależy każdemu przedsiębiorcy. Nie chodzi tu jedynie o jak najlepsze zyski, ale także o…
Content marketing i public relations – czy da się to połączyć?
Marketing treści jest dziś niezbędny do tego, aby dobrze rozreklamować swoją firmę w sieci. Mowa tu o artykułach blogowych, artykułach eksperckich, rozbudowanych opisach oferty i…
Procesy wysyłkowe i posprzedażowe w sklepie internetowym – jak je zoptymalizować?
Obsługa klienta w sklepie internetowym tak naprawdę nie kończy się w momencie dokonania przez niego zakupu. Bardzo ważne są także tzw. procesy posprzedażowe, dzięki którym…
Negatywna opinia na Google Maps – co dalej?
Może się zdarzyć, że w Mapach Google pojawi się negatywny komentarz na temat Twojej firmy – na przykład będzie obfitował w wulgaryzmy czy też będzie…
Skuteczna optymalizacja stron kategorii produktowych – cz. 2.
W pierwszej części artykułu dotyczącego skutecznej optymalizacji stron kategorii produktowych wskazaliśmy, czym tak właściwie są te strony i dlaczego są takie ważne pod względem pozycjonowania…
Strony kategorii produktowych i ich skuteczna optymalizacja – cz. 1
W sklepie internetowym podstawowe znaczenie dla Klientów mają strony kategorii produktowych – to tutaj bowiem potencjalni Klienci mogą zobaczyć, czy w ofercie znajduje się interesujący…
Święta coraz bliżej – sezonowość sprzedaży w sklepie internetowym
Zbliżające się święta to dla wielu branży najważniejszy okres w ciągu roku, gdyż w tym krótkim czasie można znacząco zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe. Jak najlepiej…
Facebook Ads – czy moja reklama jest skuteczna? Jak to sprawdzić – audyt krok po kroku
Wiesz już od dawna, że media społecznościowe są doskonałym miejscem do reklamowania swojego biznesu. Facebook czy Instagram są użytkowane codziennie przez miliony osób, dlatego wykorzystanie…