Facebook Ads – reklama na Facebooku. Co i jak?
Promocja firmy w mediach społecznościowych to doskonały sposób, aby szybko zdobyć nowych klientów. Obecnie z Facebooka czy Instagrama korzystają miliony osób, w dodatku nieraz nawet…
4 fakty, o których powinieneś wiedzieć, zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie
Każdy, kto prowadzi swój biznes w sieci, z pewnością nie raz słyszał pytanie: „a czy pozycjonujesz swoją stronę internetową?”. Pozycjonowanie uważa się za jeden ze…
Wskazówki pozwalające stworzyć firmowy blog ekspercki
Blog w e-commerce to ważne narzędzie, które warto wykorzystać w strategii e-marketingowej firmy. Obecnie bowiem content marketing przeżywa swój złoty czas – firmy, które wezmą…
Budowa sklepu internetowego – wybór CMS. Cz. 2
W poprzedniej części artykułu wyjaśniliśmy, czym tak właściwie jest CMS i jakie są jego rodzaje, a także dlaczego tak ważny jest jego wybór, jeśli stoimy…
Budowa sklepu internetowego – jaki CMS wybrać i dlaczego?
Branża e-commerce w ostatnim czasie wiele zyskała. Przyczyniła się do tego między innymi pandemia, która zdecydowanie wpłynęła na zachowania konsumentów – ci bowiem w dużej…
Zachowanie prywatności dla wyszukiwanych haseł w Google Analytics – zmiany progu
Google nieustannie pracuje nad tym, aby ulepszać swoje usługi. Wśród zmian przeprowadzonych we wrześniu znalazła się aktualizacja raportu wyszukiwanych haseł w Google Ads w Universal…
User Experience – zwiększanie konwersji, cz. 2.
W poprzednim artykule wskazaliśmy podstawowe sposoby na zwiększenie konwersji przy uwzględnieniu User Experience (UX). Omówiliśmy odpowiednie rozmieszczenie przycisków CTA, optymalizację szybkości strony oraz wyglądu i…
Jak zwiększyć konwersję dzięki User Experience?
User Experience (UX) zdobywa coraz większą popularność – bez tych zasad obecnie nie warto wprowadzać treści na strony internetowe, gdyż będą one nisko oceniane. Aktualnie…
Dlaczego nie powinieneś rezygnować z SEO?
Niemal każda firma, która chce stać się widoczna w sieci, prowadzi działania SEO – to bowiem jedna z najskuteczniejszych strategii e-marketingu. Efekty są mierzalne, jednak…