Co słychać w Poznaniu? Lokalne SEO
Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najważniejszych aspektów strategii marketingowej dla przedsiębiorstw działających na lokalnym rynku w Poznaniu. Agencje SEO doskonale rozumieją znaczenie tego procesu i…
Pozycjonowanie lokalne w 2023 roku: trendy, nowe techniki i innowacje
Oczywiste jest już niemal dla każdego użytkownika Internetu, że pozycjonowanie stron www to jedno z kluczowych narzędzi marketingowych, które umożliwia firmom osiągnięcie wyższej widoczności w…
Jak przeprowadzić analizę SERP?
Analiza SERP (analiza strony wyników wyszukiwania) jest kluczowym elementem strategii marketingu internetowego. Dzięki niej można zrozumieć, jak działa konkurencja, jakie są preferencje użytkowników i jakie…
Jakie kanały marketingu wykorzystywać w biznesie e-commerce? cz. 2
W pierwszej części artykułu o kanałach marketingowych, które warto wykorzystywać w biznesie e-commerce, wspomnieliśmy m.in. o przeprowadzaniu dobrze zoptymalizowanej kampanii reklamowej w Google Ads (między…
Jakie kanały marketingu wykorzystywać w biznesie e-commerce? cz. 1
Reklama e-commerce odgrywa kluczową rolę w skutecznym prowadzeniu biznesu online. Przeprowadzenie dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej zwiększa szansę na zdobycie nowych klientów, pozwala na budowanie długoterminowych…
6 zasad UX, o których koniecznie powinieneś pamiętać – cz. 2
Obecnie każda nowoczesna strona internetowa powinna być wykonana zgodnie z UX – user experience. Doświadczenia użytkownika w kontakcie z witryną powinny być jak najlepsze, aby…
6 zasad UX, o których koniecznie powinieneś pamiętać – cz. 1
Projektant UX wykonuje bardzo ważne zadanie przy tworzeniu sklepu internetowego – opierając się na psychologii człowieka, jak też doświadczeniach użytkownika i jego oczekiwaniach, musi stworzyć…
Sztuczna inteligencja w e-marketingu – bać się czy się cieszyć? – część druga
W poprzedniej części artykułu wskazaliśmy, że rosnąca popularność sztucznej inteligencji (AI) sprawia, iż coraz więcej przedsiębiorców z różnych branży zastanawia się nad tym, w jaki…
Sztuczna inteligencja w marketingu – bać się czy się cieszyć?
Ostatnie kilka miesięcy sprawiło, że popularność AI (sztucznej inteligencji) zdecydowanie wzrosła. Mówi się o niej już właściwie wszędzie – powstały nawet pierwsze podcasty prowadzone przez…