
Co to jest pozycjonowanie?
Niezależnie od tego, czy dopiero zakładasz swoją firmę, czy prowadzisz ją już od lat, w pewnym momencie ktoś może Cię zapytać, czy pozycjonujesz stronę internetową…

Keyword density – jak nasycić tekst frazami kluczowymi, aby go nie przesycić
To, że opisy produktów czy kategorii produktów, teksty blogowe, porady na stronie firmy i wszelkie innego rodzaju treści pojawiające się na firmowej witrynie powinny być…

Nowości w Google Ads – kampania Performance Max
Google Marketing Live regularnie prowadzi analizy rynku, jak też bada środowisko nowoczesnych technologii, aby wprowadzać świeże rozwiązania, które z całą pewnością wpłyną na rozwój branży…

Nowy sklep internetowy – jak skutecznie się rozreklamować? Cz. 2.
W poprzednim artykule wskazaliśmy podstawowe sposoby reklamowania sklepu online, wśród których znalazło się pozycjonowanie strony internetowej, tworzenie regularnych treści eksperckich i promujących produkty, uruchomienie systemu…

Nowy sklep internetowy – jak skutecznie się rozreklamować? Cz. 1.
W ciągu kilku ostatnich lat na skutek różnych wydarzeń mających wpływ na życie społeczeństwa (jak na przykład pandemia) nastąpiły takie zmiany zachowań konsumenckich, że przedsiębiorcom,…

Robot indeksujący Google – na czym polega jego działanie?
Nawet jeśli dopiero zaczynasz interesować się pozycjonowaniem, z pewnością nie raz już zetknąłeś się z pojęciem robot indeksujący. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega…

Anchor text w pozycjonowaniu stron internetowych
Jak już wielokrotnie zostało wspomniane na naszym blogu, pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań, które łącząc się ze sobą, przynoszą efekt w postaci wysokiego miejsca…

W jaki sposób sprawdzić szybkość strony internetowej?
Obecnie użytkownicy Internetu przyzwyczajeni są do tego, że niezależnie czego szukają w sieci – wynik uzyskują niemal natychmiast. Wszelkie informacje mogą bez problemu zdobyć po…

Leady sprzedażowe – co to takiego i jak je pozyskiwać?
W ciągu ostatnich dwóch lat rozwój e-commerce znacznie przyspieszył. Zdecydowanie zwiększyła się liczba osób dokonujących zakupów przez Internet, dlatego też firmy – aby nie zostać…