
Pozycjonowanie wizerunkowe – co to takiego?
Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, z pewnością konkurencja jest ogromna. W jaki sposób się wybić i szybko zyskać nowych klientów? Tak naprawdę trzeba…

Google Moja Firma w szczegółach
W pierwszej części naszego artykułu poświęconego Google Moja Firma mogłeś dowiedzieć się, w jaki sposób stworzyć wizytówkę na tej platformie oraz jakie są korzyści z…

Budowa zaplecza linkowego w SEO – jak zdobyć mocne linki?
Linkowanie zewnętrzne niezmiennie od lat stanowi jeden z ważniejszych czynników rankingowych Google – czyli ma wpływ na pozycję, jaką dana strona zajmie w wynikach wyszukiwania.…

Wizytówka w Google Moja Firma – co i jak
Z pewnością jeśli zastanawiałeś się nad możliwościami rozreklamowania swojej firmy za pomocą Internetu, natrafiłeś na platformę Google Moja Firma, którą gigant internetowy stworzył po to,…

Jak prowadzić social media? Najlepsze działania na portalach społecznościowych
Profil na social mediach, takich jak Facebook, to współcześnie nie dodatkowe, a podstawowe działanie marketingowe. Wiele firm do prowadzenia takich profili zatrudnia tzw. specjalistów ds.…

Okienko pop up – sposób na reklamę
Z pewnością każdy z Was kojarzy okienka, które wyskakują niemal od razu po wejściu na jakąś stronę internetową – są to pop upy, których główną…

Rozwój branży reklamowej i e-commerce w 2022 roku według Google
Gigant internetowy, jakim jest Google, regularnie organizuje różnego rodzaju konferencje, na których można poznać najnowsze plany związane z reklamą, wyszukiwarką itd. Znajomość trendów i podążanie…

Teksty preclowe – co i jak?
Z całą pewnością, gdy po raz pierwszy usłyszałeś o pozycjonowaniu, gdzieś obok słów takich jak „SEO”, „frazy kluczowe”, „optymalizacja” pojawiało się też słowo „precle”. Choć…

Dane historyczne domeny a SEO
Wiesz już, że na pozycjonowanie wpływ ma mnóstwo czynników, a uzyskanie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania nie jest dane raz na zawsze – trzeba regularnie…
 
															 
								