Jak obniżyć współczynnik odrzuceń?
Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to wskaźnik, który jest bardzo ważny dla pozycjonowania stron internetowych. Dzięki niemu możemy bowiem dowiedzieć się, ile osób zamknęło naszą stronę…
Dlaczego warto korzystać z Google Search Console Insights?
Osoby pozycjonujące strony internetowe już od dawna korzystają z Google Analytics oraz Google Search Console, jednak dopiero jakiś czas temu pojawiło się nowe narzędzie –…
UX writing – co się pod tym kryje?
W świecie optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych pojęcie UX writing pojawia się bardzo często. Skrót UX można rozwinąć jako user experience, czyli doświadczenie użytkownika. Zadaniem…
Trendy w marketingu internetowym – SXO
Zachowania i przyzwyczajenia użytkowników Internetu zmieniają się z czasem – to zupełnie naturalne, dlatego nie powinniśmy się dziwić, że i marketing internetowy podlega nieustannej przemianie,…
Meta tagi – dlaczego warto je wykorzystać?
Jak pomóc robotom Google odnaleźć się na naszej stronie internetowej? Niezbędne jest zastosowanie meta tagów, które są informacjami zawartymi w kodzie HTML, wpływającymi na osiągnięcie…
Architektura informacji a SEO
Struktura serwisu i odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie ma duży wpływ na to, czy potencjalny klient zechce dokonać zakupów właśnie u Ciebie. Każdy użytkownik…
Content marketing – dlaczego jest niezbędny?
Podstawowym sposobem na naturalną promocję jest content marketing, czyli dostarczanie odbiorcom wartościowej treści na temat związany z naszą firmą. Działania należące do tej strategii nierozerwalnie…
Dlaczego warto prowadzić e-mail marketing?
Aby promocja firmy była skuteczna, warto prowadzić równoległe działania reklamowe w różnych miejscach – może to być reklama w social mediach, kampanie Google Ads, ale…
Pozycjonowanie szerokie – na czym polega?
Wśród działań SEO wymienia się między innymi pozycjonowanie szerokie. Za jego pomocą można zwiększyć widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Na czym to polega?…