Meta tagi – dlaczego warto je wykorzystać?
Jak pomóc robotom Google odnaleźć się na naszej stronie internetowej? Niezbędne jest zastosowanie meta tagów, które są informacjami zawartymi w kodzie HTML, wpływającymi na osiągnięcie…
Architektura informacji a SEO
Struktura serwisu i odpowiednie rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie ma duży wpływ na to, czy potencjalny klient zechce dokonać zakupów właśnie u Ciebie. Każdy użytkownik…
Content marketing – dlaczego jest niezbędny?
Podstawowym sposobem na naturalną promocję jest content marketing, czyli dostarczanie odbiorcom wartościowej treści na temat związany z naszą firmą. Działania należące do tej strategii nierozerwalnie…
Dlaczego warto prowadzić e-mail marketing?
Aby promocja firmy była skuteczna, warto prowadzić równoległe działania reklamowe w różnych miejscach – może to być reklama w social mediach, kampanie Google Ads, ale…
Pozycjonowanie szerokie – na czym polega?
Wśród działań SEO wymienia się między innymi pozycjonowanie szerokie. Za jego pomocą można zwiększyć widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Na czym to polega?…
Sklep internetowy – jak zdobyć klientów?
Rozpoczęcie nowego biznesu w Internecie wiąże się z koniecznością pozyskania klientów, którzy będą generować nasze zyski. Od samego początku jednak konkurujemy z szeregiem firm istniejących…
Jak dobrać właściwe słowa kluczowe?
Jeżeli trafiłeś na ten artykuł przez Google, wpisując do wyszukiwarki wyrażenia typu „jak dobrać słowa kluczowe” czy „jakie wyrażenia kluczowe wybrać”, zrobiłeś to samo, co…
Jak skontaktować się z pomocą facebooka przez chat?
Temat z pozoru prosty, ponieważ kontakt przez chat lub telefon nie jest obecnie problemem. Facebook niestety nie ułatwia tego reklamodawcom i właścicielom kont biznesowych, kierując…
Co wybrać – pozycjonowanie czy Google Ads?
Jest to dylemat, przed którym prędzej czy później stanie każdy, kto chce promować swoją firmę w wyszukiwarce Google. Podjęcie słusznej decyzji wymaga zgłębienia zagadnień, związanych…