
Optymalizacja Twojego sklepu internetowego – dlaczego warto uruchomić płatności odroczone?
Sprzedaż w sklepie internetowym powinna być jak najwyższa – na tym zależy każdemu przedsiębiorcy. Nie chodzi tu jedynie o jak najlepsze zyski, ale także o…

Content marketing i public relations – czy da się to połączyć?
Marketing treści jest dziś niezbędny do tego, aby dobrze rozreklamować swoją firmę w sieci. Mowa tu o artykułach blogowych, artykułach eksperckich, rozbudowanych opisach oferty i…

Procesy wysyłkowe i posprzedażowe w sklepie internetowym – jak je zoptymalizować?
Obsługa klienta w sklepie internetowym tak naprawdę nie kończy się w momencie dokonania przez niego zakupu. Bardzo ważne są także tzw. procesy posprzedażowe, dzięki którym…

Negatywna opinia na Google Maps – co dalej?
Może się zdarzyć, że w Mapach Google pojawi się negatywny komentarz na temat Twojej firmy – na przykład będzie obfitował w wulgaryzmy czy też będzie…

Skuteczna optymalizacja stron kategorii produktowych – cz. 2.
W pierwszej części artykułu dotyczącego skutecznej optymalizacji stron kategorii produktowych wskazaliśmy, czym tak właściwie są te strony i dlaczego są takie ważne pod względem pozycjonowania…

Strony kategorii produktowych i ich skuteczna optymalizacja – cz. 1
W sklepie internetowym podstawowe znaczenie dla Klientów mają strony kategorii produktowych – to tutaj bowiem potencjalni Klienci mogą zobaczyć, czy w ofercie znajduje się interesujący…

Święta coraz bliżej – sezonowość sprzedaży w sklepie internetowym
Zbliżające się święta to dla wielu branży najważniejszy okres w ciągu roku, gdyż w tym krótkim czasie można znacząco zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe. Jak najlepiej…

Facebook Ads – czy moja reklama jest skuteczna? Jak to sprawdzić – audyt krok po kroku
Wiesz już od dawna, że media społecznościowe są doskonałym miejscem do reklamowania swojego biznesu. Facebook czy Instagram są użytkowane codziennie przez miliony osób, dlatego wykorzystanie…

Wskaźnik ROI. Co to takiego, jak go obliczyć i jak go poprawić?
Skrót ROI jest często używany między innymi w marketingu. Return on Investment to w tłumaczeniu na język polski zwrot z inwestycji. ROI to zatem wskaźnik…