Mapa cieplna strony – co to takiego i dlaczego jest takie ważne?
Niezależnie od tego, czy samodzielnie tworzysz stronę www od podstaw – czy zleciłeś to zadanie profesjonalistom, warto wiedzieć, co ma wpływ na właściwą optymalizację witryny,…
Dwell time – czynnik rankingowy w pozycjonowaniu
Nie wszystkie czynniki rankingowe Google, wpływające na wyniki wyszukiwania, są dobrze znane. Algorytm Google, choć często się zmienia, ma jednak pewne stałe, o których istnieniu…
Audyt technicznych elementów strony
W poprzednim artykule dowiedzieliśmy się, czym jest podstawowy audyt SEO i jakie narzędzia wykorzystuje się do jego przeprowadzenia. Tę część poświęcimy zaś audytowi technicznych elementów…
Audyt SEO strony internetowej – jak go przeprowadzić i dlaczego jest ważny?
Jeśli podjęliśmy decyzję o pozycjonowaniu swojej strony internetowej, przed przystąpieniem do takich działań powinniśmy przeprowadzić audyt SEO, który wskaże nam błędy w witrynie mogące mieć…
Evergreen content – dlaczego powinien znaleźć się na Twojej witrynie
Newsy, które w swojej treści mówią o bieżących wydarzeniach, ważnych aktualnie sprawach – są najpopularniejszym rodzajem informacji poszukiwanym przez internautów, jednak równocześnie ta popularność trwa…
Strona www na smartfonie – o czym pamiętać?
Popularność smartfonów sprawiła, że to właśnie te urządzenia mobilne są najczęściej używane do korzystania z Internetu. Już nie tradycyjne komputery stacjonarne oraz laptopy, a właśnie…
SEO – co czeka nas w 2022 roku?
Koniec roku to zawsze dobry moment na podsumowanie – tym razem przyjrzymy się temu, jak rok 2021 minął dla branży SEO oraz czego nowego możemy…
Pozycjonowanie czy Google Ads?
Głównym celem każdej firmy działającej w Internecie jest zyskanie jak największej ilości odwiedzających. To właśnie użytkownicy są potencjalnymi klientami, którzy mogą przynieść firmie zyski dzięki…
Google Zakupy – efektywna kampania reklamowa
Narzędzie Google Zakupy zostało stworzono po to, aby w jednym miejscu móc zaprezentować oferty wielu różnych sklepów internetowych. To rozwiązanie doceniają osoby szukające konkretnego produktu…