Wizytówka w Google Moja Firma – co i jak
Z pewnością jeśli zastanawiałeś się nad możliwościami rozreklamowania swojej firmy za pomocą Internetu, natrafiłeś na platformę Google Moja Firma, którą gigant internetowy stworzył po to,…
Jak prowadzić social media? Najlepsze działania na portalach społecznościowych
Profil na social mediach, takich jak Facebook, to współcześnie nie dodatkowe, a podstawowe działanie marketingowe. Wiele firm do prowadzenia takich profili zatrudnia tzw. specjalistów ds.…
Okienko pop up – sposób na reklamę
Z pewnością każdy z Was kojarzy okienka, które wyskakują niemal od razu po wejściu na jakąś stronę internetową – są to pop upy, których główną…
Rozwój branży reklamowej i e-commerce w 2022 roku według Google
Gigant internetowy, jakim jest Google, regularnie organizuje różnego rodzaju konferencje, na których można poznać najnowsze plany związane z reklamą, wyszukiwarką itd. Znajomość trendów i podążanie…
Teksty preclowe – co i jak?
Z całą pewnością, gdy po raz pierwszy usłyszałeś o pozycjonowaniu, gdzieś obok słów takich jak „SEO”, „frazy kluczowe”, „optymalizacja” pojawiało się też słowo „precle”. Choć…
Dane historyczne domeny a SEO
Wiesz już, że na pozycjonowanie wpływ ma mnóstwo czynników, a uzyskanie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania nie jest dane raz na zawsze – trzeba regularnie…
Jak zwiększyć CTR z serpów?
Współczynnik klikalności (CTR, Click-trough rate), czyli stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń to bardzo ważny parametr dla specjalistów SEO, gdyż jego wysoka wartość świadczy o…
Firmowy blog – czy wciąż warto go prowadzić?
Nowe możliwości w zakresie marketingu internetowego („reelsy” na Instagramie, filmiki na TikToku, nagrania live na Facebooku itd.) sprawiają, że „stare” formy reklamy, takie jak prowadzenie…
Marketing edukacyjny a pozycjonowanie
Zadań w zakresie pozycjonowania jest bardzo wiele, a ich lista wcale się nie kurczy – okazuje się, że aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania,…