Robot indeksujący Google – na czym polega jego działanie?
Nawet jeśli dopiero zaczynasz interesować się pozycjonowaniem, z pewnością nie raz już zetknąłeś się z pojęciem robot indeksujący. W tym artykule wyjaśnimy, na czym polega…
Anchor text w pozycjonowaniu stron internetowych
Jak już wielokrotnie zostało wspomniane na naszym blogu, pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań, które łącząc się ze sobą, przynoszą efekt w postaci wysokiego miejsca…
W jaki sposób sprawdzić szybkość strony internetowej?
Obecnie użytkownicy Internetu przyzwyczajeni są do tego, że niezależnie czego szukają w sieci – wynik uzyskują niemal natychmiast. Wszelkie informacje mogą bez problemu zdobyć po…
Leady sprzedażowe – co to takiego i jak je pozyskiwać?
W ciągu ostatnich dwóch lat rozwój e-commerce znacznie przyspieszył. Zdecydowanie zwiększyła się liczba osób dokonujących zakupów przez Internet, dlatego też firmy – aby nie zostać…
Mapa cieplna strony – co to takiego i dlaczego jest takie ważne?
Niezależnie od tego, czy samodzielnie tworzysz stronę www od podstaw – czy zleciłeś to zadanie profesjonalistom, warto wiedzieć, co ma wpływ na właściwą optymalizację witryny,…
Dwell time – czynnik rankingowy w pozycjonowaniu
Nie wszystkie czynniki rankingowe Google, wpływające na wyniki wyszukiwania, są dobrze znane. Algorytm Google, choć często się zmienia, ma jednak pewne stałe, o których istnieniu…
Audyt technicznych elementów strony
W poprzednim artykule dowiedzieliśmy się, czym jest podstawowy audyt SEO i jakie narzędzia wykorzystuje się do jego przeprowadzenia. Tę część poświęcimy zaś audytowi technicznych elementów…
Audyt SEO strony internetowej – jak go przeprowadzić i dlaczego jest ważny?
Jeśli podjęliśmy decyzję o pozycjonowaniu swojej strony internetowej, przed przystąpieniem do takich działań powinniśmy przeprowadzić audyt SEO, który wskaże nam błędy w witrynie mogące mieć…
Evergreen content – dlaczego powinien znaleźć się na Twojej witrynie
Newsy, które w swojej treści mówią o bieżących wydarzeniach, ważnych aktualnie sprawach – są najpopularniejszym rodzajem informacji poszukiwanym przez internautów, jednak równocześnie ta popularność trwa…