User Experience – zwiększanie konwersji, cz. 2.
W poprzednim artykule wskazaliśmy podstawowe sposoby na zwiększenie konwersji przy uwzględnieniu User Experience (UX). Omówiliśmy odpowiednie rozmieszczenie przycisków CTA, optymalizację szybkości strony oraz wyglądu i…
Jak zwiększyć konwersję dzięki User Experience?
User Experience (UX) zdobywa coraz większą popularność – bez tych zasad obecnie nie warto wprowadzać treści na strony internetowe, gdyż będą one nisko oceniane. Aktualnie…
Dlaczego nie powinieneś rezygnować z SEO?
Niemal każda firma, która chce stać się widoczna w sieci, prowadzi działania SEO – to bowiem jedna z najskuteczniejszych strategii e-marketingu. Efekty są mierzalne, jednak…
Reklama w Facebook Ads przy niskim budżecie reklamowym – cz. 2.
W pierwszej części artykułu skupiliśmy się na rozwiązaniu kwestii, czy reklamowanie się na Facebook Ads przy niskim budżecie przeznaczonym na ten cel jest w ogóle…
Niski budżet na reklamę w Facebook Ads – jak działać?
Portal społecznościowy Facebook służy już nie tylko do komunikowania się ze znajomymi, ale jest wykorzystywany przez firmy do budowy wizerunku i kontaktu z klientami. Daje…
Wewnętrzne duplikaty – co to takiego i dlaczego należy ich unikać
Z pewnością przeglądając internet, nie raz trafiając do sklepów online, miałeś myśl „już to gdzieś czytałem” – opis danego produktu czy kategorii brzmiał znajomo… „Chodząc”…
Pozycjonowanie wizerunkowe – co to takiego?
Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, z pewnością konkurencja jest ogromna. W jaki sposób się wybić i szybko zyskać nowych klientów? Tak naprawdę trzeba…
Google Moja Firma w szczegółach
W pierwszej części naszego artykułu poświęconego Google Moja Firma mogłeś dowiedzieć się, w jaki sposób stworzyć wizytówkę na tej platformie oraz jakie są korzyści z…
Budowa zaplecza linkowego w SEO – jak zdobyć mocne linki?
Linkowanie zewnętrzne niezmiennie od lat stanowi jeden z ważniejszych czynników rankingowych Google – czyli ma wpływ na pozycję, jaką dana strona zajmie w wynikach wyszukiwania.…