Rozwój branży reklamowej i e-commerce w 2022 roku według Google
Gigant internetowy, jakim jest Google, regularnie organizuje różnego rodzaju konferencje, na których można poznać najnowsze plany związane z reklamą, wyszukiwarką itd. Znajomość trendów i podążanie…
Teksty preclowe – co i jak?
Z całą pewnością, gdy po raz pierwszy usłyszałeś o pozycjonowaniu, gdzieś obok słów takich jak „SEO”, „frazy kluczowe”, „optymalizacja” pojawiało się też słowo „precle”. Choć…
Dane historyczne domeny a SEO
Wiesz już, że na pozycjonowanie wpływ ma mnóstwo czynników, a uzyskanie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania nie jest dane raz na zawsze – trzeba regularnie…
Jak zwiększyć CTR z serpów?
Współczynnik klikalności (CTR, Click-trough rate), czyli stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń to bardzo ważny parametr dla specjalistów SEO, gdyż jego wysoka wartość świadczy o…
Firmowy blog – czy wciąż warto go prowadzić?
Nowe możliwości w zakresie marketingu internetowego („reelsy” na Instagramie, filmiki na TikToku, nagrania live na Facebooku itd.) sprawiają, że „stare” formy reklamy, takie jak prowadzenie…
Marketing edukacyjny a pozycjonowanie
Zadań w zakresie pozycjonowania jest bardzo wiele, a ich lista wcale się nie kurczy – okazuje się, że aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania,…
Nagłówki – dlaczego są ważne dla pozycjonowania i jak je tworzyć?
Choć wydawać by się mogło, że nagłówki to sprawa banalna – w końcu każda strona i podstrona powinna mieć swój tytuł, podobnie jak każdy artykuł…
Pozycjonowanie czy Google Ads – na co się zdecydować?
Pozycjonowanie stron internetowych i Google Ads to dwa odrębne sposoby na reklamę biznesu w sieci. Przedsiębiorcy, którzy dopiero zastanawiają się nad najlepszą formą marketingu internetowego,…
Co to jest pozycjonowanie?
Niezależnie od tego, czy dopiero zakładasz swoją firmę, czy prowadzisz ją już od lat, w pewnym momencie ktoś może Cię zapytać, czy pozycjonujesz stronę internetową…