Strony kategorii produktowych i ich skuteczna optymalizacja – cz. 1
W sklepie internetowym podstawowe znaczenie dla Klientów mają strony kategorii produktowych – to tutaj bowiem potencjalni Klienci mogą zobaczyć, czy w ofercie znajduje się interesujący…
Święta coraz bliżej – sezonowość sprzedaży w sklepie internetowym
Zbliżające się święta to dla wielu branży najważniejszy okres w ciągu roku, gdyż w tym krótkim czasie można znacząco zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe. Jak najlepiej…
Facebook Ads – czy moja reklama jest skuteczna? Jak to sprawdzić – audyt krok po kroku
Wiesz już od dawna, że media społecznościowe są doskonałym miejscem do reklamowania swojego biznesu. Facebook czy Instagram są użytkowane codziennie przez miliony osób, dlatego wykorzystanie…
Wskaźnik ROI. Co to takiego, jak go obliczyć i jak go poprawić?
Skrót ROI jest często używany między innymi w marketingu. Return on Investment to w tłumaczeniu na język polski zwrot z inwestycji. ROI to zatem wskaźnik…
Co się stanie, jeśli zrezygnujesz z pozycjonowania?
Wielu osobom wydaje się, że pozycjonowanie to działanie, które powinno przynieść błyskawiczne efekty. Jeżeli wyniki nie przychodzą natychmiastowo, niektórzy zaczynają zastanawiać się, czy nie lepiej…
Facebook Ads – reklama na Facebooku. Co i jak?
Promocja firmy w mediach społecznościowych to doskonały sposób, aby szybko zdobyć nowych klientów. Obecnie z Facebooka czy Instagrama korzystają miliony osób, w dodatku nieraz nawet…
4 fakty, o których powinieneś wiedzieć, zanim zdecydujesz się na pozycjonowanie
Każdy, kto prowadzi swój biznes w sieci, z pewnością nie raz słyszał pytanie: „a czy pozycjonujesz swoją stronę internetową?”. Pozycjonowanie uważa się za jeden ze…
Wskazówki pozwalające stworzyć firmowy blog ekspercki
Blog w e-commerce to ważne narzędzie, które warto wykorzystać w strategii e-marketingowej firmy. Obecnie bowiem content marketing przeżywa swój złoty czas – firmy, które wezmą…
Budowa sklepu internetowego – wybór CMS. Cz. 2
W poprzedniej części artykułu wyjaśniliśmy, czym tak właściwie jest CMS i jakie są jego rodzaje, a także dlaczego tak ważny jest jego wybór, jeśli stoimy…