Czy można reklamować zabiegi medycyny estetycznej w Internecie? Cz. 2
W pierwszej części artykułu wskazaliśmy, dlaczego od 2023 roku pojawiły się ograniczenia związane z reklamowaniem zabiegów medycyny estetycznej, specjalistycznego sprzętu oraz wyrobów z wykorzystaniem lasera…
Czy można reklamować zabiegi medycyny estetycznej w Internecie?
Zmiany w prawie, wchodzące od 1 stycznia 2023 roku, jednoznacznie zakazują reklamowania w Internecie wyrobów medycznych (opartych na kwasie hialuronowym czy laserze), produktów medycyny estetycznej,…
Dyrektywa Omnibus a Twój sklep internetowy – jakie zmiany koniecznie musisz wprowadzić? Cz. 2
W poprzedniej części artykułu opisaliśmy, czym jest dyrektywa Omnibus oraz z jakimi zmianami dla przedsiębiorców, jak i ich klientów, jest związana. Wskazaliśmy, w jaki sposób…
Dyrektywa Omnibus a Twój sklep internetowy – jakie zmiany koniecznie musisz wprowadzić? Cz. 1
Od 1 stycznia 2023 roku wszystkich polskich przedsiębiorców obowiązuje dyrektywa Omnibus, która zaraz obok dyrektywy cyfrowej oraz dyrektywy towarowej ma za zadanie chronić klientów przed…
Optymalizacja Twojego sklepu internetowego – dlaczego warto uruchomić płatności odroczone?
Sprzedaż w sklepie internetowym powinna być jak najwyższa – na tym zależy każdemu przedsiębiorcy. Nie chodzi tu jedynie o jak najlepsze zyski, ale także o…
Content marketing i public relations – czy da się to połączyć?
Marketing treści jest dziś niezbędny do tego, aby dobrze rozreklamować swoją firmę w sieci. Mowa tu o artykułach blogowych, artykułach eksperckich, rozbudowanych opisach oferty i…
Procesy wysyłkowe i posprzedażowe w sklepie internetowym – jak je zoptymalizować?
Obsługa klienta w sklepie internetowym tak naprawdę nie kończy się w momencie dokonania przez niego zakupu. Bardzo ważne są także tzw. procesy posprzedażowe, dzięki którym…
Negatywna opinia na Google Maps – co dalej?
Może się zdarzyć, że w Mapach Google pojawi się negatywny komentarz na temat Twojej firmy – na przykład będzie obfitował w wulgaryzmy czy też będzie…
Skuteczna optymalizacja stron kategorii produktowych – cz. 2.
W pierwszej części artykułu dotyczącego skutecznej optymalizacji stron kategorii produktowych wskazaliśmy, czym tak właściwie są te strony i dlaczego są takie ważne pod względem pozycjonowania…