Jakie kanały marketingu wykorzystywać w biznesie e-commerce? cz. 1
Reklama e-commerce odgrywa kluczową rolę w skutecznym prowadzeniu biznesu online. Przeprowadzenie dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej zwiększa szansę na zdobycie nowych klientów, pozwala na budowanie długoterminowych…
6 zasad UX, o których koniecznie powinieneś pamiętać – cz. 2
Obecnie każda nowoczesna strona internetowa powinna być wykonana zgodnie z UX – user experience. Doświadczenia użytkownika w kontakcie z witryną powinny być jak najlepsze, aby…
6 zasad UX, o których koniecznie powinieneś pamiętać – cz. 1
Projektant UX wykonuje bardzo ważne zadanie przy tworzeniu sklepu internetowego – opierając się na psychologii człowieka, jak też doświadczeniach użytkownika i jego oczekiwaniach, musi stworzyć…
Sztuczna inteligencja w e-marketingu – bać się czy się cieszyć? – część druga
W poprzedniej części artykułu wskazaliśmy, że rosnąca popularność sztucznej inteligencji (AI) sprawia, iż coraz więcej przedsiębiorców z różnych branży zastanawia się nad tym, w jaki…
Sztuczna inteligencja w marketingu – bać się czy się cieszyć?
Ostatnie kilka miesięcy sprawiło, że popularność AI (sztucznej inteligencji) zdecydowanie wzrosła. Mówi się o niej już właściwie wszędzie – powstały nawet pierwsze podcasty prowadzone przez…
Czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO? Sprawdź checklistę – cz. 2
W pierwszej części artykułu sporządziliśmy podstawową checklistę, pozwalającą sprawdzić, czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO. Biorąc pod uwagę to, że pozycjonowanie to długi…
Czy Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana pod SEO? Sprawdź checklistę – cz. 1
Proces pozycjonowania jest zwykle długi i pełen różnych zadań, które należy wykonywać równolegle. Do niezbędnych działań zaliczyć trzeba między innymi optymalizację strony www pod odpowiednie…
Czy potencjalni klienci mają zaufanie do Twojego e-sklepu? Skuteczne sposoby na zwiększanie zaufania
Bezpieczeństwo w Internecie to kluczowa kwestia dla każdego użytkownika sieci. Im bardziej technologia się rozwija, tym większe niesie to ze sobą zagrożenia – to między…
Platforma sprzedażowa – co tak naprawdę jest ważne?
Początek każdego biznesu internetowego bywa trudny, a jedną z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć przedsiębiorca, jest wybór platformy sprzedażowej. Znaczenie ma tu bowiem wiele kwestii…