Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie stron w Czechach?
- Widoczność lokalna: klienci chętniej wybierają firmy, które są znane na ich rodzinnym rynku. Pozycjonowanie strony pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania umożliwia lepsze dotarcie do potencjalnych klientów z Czech.
- Lojalność wobec lokalnych marek: czescy konsumenci są bardziej skłonni wspierać rodzime firmy, dlatego odpowiednie zbudowanie świadomości marki w wyszukiwarce Google jest konieczne.
- Lokalne preferencje zakupowe: Czesi mają własne preferencje użytkowników, które mogą różnić się od międzynarodowych trendów. Dostosowanie treści i strategii SEO do tych potrzeb pozwoli skuteczniej przyciągnąć zainteresowanie czeskich klientów.
- Znajomość lokalnych trendów: zrozumienie aktualnych trendów i zachowań zakupowych w Czechach daje możliwość szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i przewidywania potrzeb klientów.
- Przewaga nad konkurencją: skuteczne pozycjonowanie stron w Czechach pozwala wyprzedzić konkurencję. To szansa na zdobycie przewagi już na starcie.
Jak będziemy pozycjonować w czeskich wynikach wyszukiwania?
Pozycjonowanie dla wyszukiwarki Seznam
Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Wyszukiwanie w czeskich wyszukiwarkach z KolaboIT
Sprawdź pozycjonowanie lokalne od KolaboIT
Sprawdź pozycjonowanie zagraniczne od KolaboIT
Case studies
Nasze wcześniejsze projekty
MiniDźwigi-Tarnowski.pl
Popaopa.pl
Tekstylarium.pl
Mówią o nas dobrze
Opinie naszych Klientów
Państwo z Kolabo udowodnili mi ( sceptykowi ), że internet to faktycznie narzędzie sprzedażowe. Nie tylko pozycje w wyszukiwarce poszybowały ale konsultowali ze mną zmiany na stronie, które zdecydowanie zwiększyły sprzedaż! POLECAM
Łukasz
Zależało nam by móc polecić naszym dealerom specjalistów, którzy nie tylko zaangażują się w poznanie możliwości samego sklepu internetowego, ale również branży. Wybór padł na KolaboIT – ich zespół zajął się kampaniami z naciskiem na Google Ads. Specjaliści z Kolabo pomagają w reklamowaniu najważniejszych produktów i akcji promocyjnych takich jak np. Cashback. Skuteczność ich pracy jest widoczna po zyskach – produkty są lepiej widoczne, a sprzedaż rośnie.
Urszula Jurgiel
Przekazałam firmie Kolabo całość prac związanych z moją obecnością w internecie. Nie żałowałam przez sekundę podjętej decyzji.