Rozwijaj biznes z SEO w Bydgoszczy
Prowadzisz biznes w Bydgoszczy? Szukasz nowych klientów z tego miasta lub okolic? Promocja Twojej Firmy w sieci zwiększy jej popularność w regionie. Pozycjonowanie lokalne nie tylko pozwala na wygenerowanie większego ruchu z wyszukiwarki, ale pozytywnie wpływa także na sprzedaż produktów lub usług. Zobacz, co zyskujesz, decydując się na pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy.
Biuro naszej agencji znajduje się właśnie w Bydgoszczy. Do okolicznych firm kierujemy ofertę pozycjonowania lokalnego. Jeżeli jesteś bydgoskim przedsiębiorcą, zachęcamy do współpracy. Chętnie będziemy reklamować Twoje usługi w regionie, na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, ale też w całej Polsce. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną strategię nastawioną na cele biznesowe Twojej Firmy.
Optymalizacja stron w Bydgoszczy, pozycjonowanie stron i e-marketing – to nasze główne zadania, które codziennie prowadzimy z niesłabnącym zaangażowaniem. Jeśli jesteś zainteresowany tym, w jaki sposób pozycjonowanie stron www wpływa na rozwój biznesu e-commerce oraz biznesu stacjonarnego – zobacz naszą ofertę. Jesteśmy przekonani, że wdrożenie właściwych działań z zakresu pozycjonowania stron może pozytywnie wpłynąć na każdy biznes. Dzięki KolaboIt sam zobaczysz wszystkie korzyści, jakie daje pozycjonowanie stron internetowych.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Pozycjonowanie Bydgoszcz – zalety
Działania SEO to nie tylko walka o wzrost widoczności Twoich stron www, ale też tworzenie profesjonalnych treści, dzięki czemu Twoja Firma zyska miano lokalnego eksperta w swojej dziedzinie. Skupimy się na optymalizacji Twojej strony internetowej pod odpowiednie słowa kluczowe, a także na content marketingu – gdzie wśród działań można wymienić m.in. rozbudowę treści strony, tworzenie opisów produktów oraz wpisów blogowych. Poprowadzimy kampanie reklamowe Google czy Facebook Ads, jak i przygotujemy profil Google Moja Firma, dzięki któremu można zbierać opinie na temat swojej działalności dodawane przez rzeczywiste osoby, które skorzystały z Twoich usług.
Pozycjonowanie stron to praca wymagająca zaangażowania i profesjonalizmu, dlatego właśnie warto w tej kwestii zaufać specjalistom, którzy działali już na niejednej stronie www, wyprowadzając ją na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz zwiększyć popularność swojej witryny www, a Bydgoszcz stanowi Twoją podstawową lokalizację – nasze usługi są idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty, a dowiesz się, w jaki sposób pozycjonowanie stron może wpłynąć na zwiększenie liczby odwiedzających Twoją witrynę i zwiększenie liczby dokonywanych zakupów nie tylko w sklepie online, ale i stacjonarnym.
Dlaczego warto wybrać pozycjonowanie lokalne w Bydgoszczy?
Przede wszystkim skuteczność pozycjonowania lokalnego w Bydgoszczy łatwo zmierzyć – już po pewnym czasie regularnych działań widoczny będzie efekt: wzrost widoczności Twojej strony. Decydując się na regionalną strategię SEO, konkurujesz tylko z firmami z tego samego miasta lub okolic. Ruch organiczny budują więc użytkownicy realnie zainteresowani Twoimi usługami, a nie internauci z całej Polski. Oznacza to, że pozycjonowanie stron internetowych na Bydgoszcz przekłada się na rzeczywiste zyski, jakie może wygenerować Twoja Firma dzięki takiej formie reklamy. To doskonały wybór dla biznesów specjalistycznych – salonów fizjoterapii, kosmetycznych i fryzjerskich, kwiaciarni, usług budowlanych i remontowych, i wielu innych. Możemy też stworzyć strategię nastawioną na wzrost widoczności w całej Polsce lub nawet poza granicami kraju.
Pozycjonowanie Bydgoszcz – działania
Na strategię SEO, czyli pozycjonowanie stron, składa się szereg działań, a wśród nich wymienić można:
- wybór właściwych słów kluczowych oraz fraz na długi ogon,
- optymalizację strony internetowej pod słowa kluczowe,
- uzupełnianie meta tagów,
- stworzenie wartościowych treści w postaci opisów kategorii, produktów oraz wpisów blogowych,
- uzyskanie wartościowych linków zewnętrznych,
- stworzenie profilu w Google Moja Firma i umieszczenie firmy na Mapach Google,
- dodanie firmy do katalogów.
Efektywne pozycjonowanie sklepów w Bydgoszczy
Naszą specjalnością jest pozycjonowanie sklepów internetowych, dlatego skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zwiększyć ruch na stronie, co automatycznie przełoży się na zyskanie nowych potencjalnych klientów, którzy mogą skorzystać z Twoich usług. Większa ilość odwiedzających sklep internetowy to także szansa na zdobycie odwiedzających Twój sklep stacjonarny – dlatego właśnie wybierając odpowiednią strategię pozycjonowania, możesz liczyć na podwójne korzyści: dotyczące strony www oraz równolegle prowadzonego biznesu lokalnego.Frazy kluczowe dla sklepów internetowych
Duży wpływ na pozycjonowanie sklepów ma dobór odpowiednich fraz kluczowych, w tym wspomnianych już fraz na długi ogon. Twoja współpraca z agencją SEO ma tę zaletę, że audyt SEO pod kątem fraz kluczowych zostanie przeprowadzony już na samym początku. Dzięki temu pozycjonowanie strony z całą pewnością przyniesie wysokie pozycje – celujemy w top 10 w wynikach wyszukiwania.Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Strategia SEO – pozycjonowanie Bydgoszcz
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Specjalnie dla Ciebie – bezpłatna wycena. Skontaktuj się z nami, a dowiesz się, ile wyniesie lokalne pozycjonowanie strony pod kątem zwiększenia konwersji, a ile pozycjonowanie ogólnopolskie – sam wybierzesz, co bardziej się opłaca w przypadku Twojego biznesu. Jeśli po raz pierwszy będziesz korzystać z usług SEO – nasi specjaliści przedstawią Ci kulisy pozycjonowania strony, a następnie w toku działań systematycznie będą prezentować raporty pokazujące, czy Twoja strona www osiąga zamierzone wcześniej cele w zakresie pozycjonowania.Skuteczne pozycjonowanie i e-marketing
Interesuje Cię nie tylko skuteczne pozycjonowanie stron, ale szukasz też specjalistów od marketingu internetowego? Zapraszamy do kontaktu – SEO lokalne w połączeniu z reklamą zachęcającą do odwiedzin na stronie internetowej może być kluczem do sukcesu. Agencja SEO KolaboIt swoimi działaniami potwierdza, że lokalne pozycjonowanie i reklama internetowa może rozkołysać każdy, nawet najmniejszy biznes. Twoja strona www dzięki naszej agencji SEO stanie się lepiej widoczna w wyszukiwarce, dzięki czemu zyskasz nowych odbiorców.Chcesz poznać szczegóły?
Wybierz KolaboIt – pozycjonowanie stron w Bydgoszczy
Pamiętaj, że zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania związane z tematem, jakim jest pozycjonowanie stron w Bydgoszczy. Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego skontaktuj się z nami jeszcze dziś. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie i sumienność naszych specjalistów pozwolą Ci na zrealizowanie celu, jaki sobie postawiłeś – być może jest to zwiększenie konwersji czy też miejsce w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania Google. To możliwe. Profesjonalnie poprowadzone SEO w Bydgoszczy to krok w stronę sukcesu Twojej firmy.
Kiedy przychodzą efekty wdrożonej strategii?
Z całą pewnością zastanawiasz się, jak długo trzeba czekać na efekty wdrożonej strategii pozycjonowania stron w Bydgoszczy. Musisz wiedzieć, że czas oczekiwania na pozytywne zmiany z zakresu SEO jest inny w przypadku każdej strony internetowej. Zależy to bowiem od wielu czynników – między innymi od tego, czy dana witryna jest pozycjonowana lokalnie, czy może wykorzystuje się frazy kluczowe na całą Polskę. Znaczenie ma także rodzaj prowadzonego biznesu, a więc i istniejąca konkurencja oraz to, czy ona również prowadzi działania SEO. W przypadku większej konkurencji skuteczne pozycjonowanie trwa nieco dłużej.
W większości przypadków efekty pozycjonowania standardowej strony internetowej pojawiają się po kilku miesiącach. Zdecydowany wzrost widoczności strony może mieć miejsce już po 3-6 miesiącach, natomiast wzrost ruchu pojawia się najczęściej po 6-9 miesiącach od wdrożenia skutecznej strategii SEO. To wszystko przekłada się na wzrost sprzedaży (w przypadku sklepu internetowego), pojawiający się około 8-12 miesięcy od pierwszych działań z zakresu pozycjonowania.
SEO w Bydgoszczy – na co możesz liczyć?
Decydując się na prowadzone przez nas SEO w Bydgoszczy, możesz liczyć właśnie na wzrost widoczności strony, wzrost ruchu oraz wzrost sprzedaży. Co to konkretnie oznacza?
- wzrost widoczności strony to częstsze wyświetlenia linków prowadzących do Twojej witryny w wyszukiwarce. To stopniowe awansowanie na coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Pojawiające się efekty można analizować w narzędziu Google Search Console.
- wzrost ruchu na stronie – to coraz wyższa liczba osób odwiedzających Twoją stronę.
- wzrost sprzedaży – związany jest właśnie ze wzrostem ruchu na stronie. Im więcej internautów trafi na Twoją witrynę, tym większa szansa, że dokonają zakupu. Dane dotyczące ruchu i sprzedaży pojawiają się w raportach Google Analytics.
Masz już pierwsze efekty pozycjonowania i co dalej?
Minęło już trochę czasu od wdrożenia strategii SEO i pojawiły się pierwsze efekty – zastanawiasz się więc, co dalej. Czy przerwać prowadzone działania, bo uzyskana pozycja w wynikach wyszukiwania jest wystarczająca, czy działać dalej? Odpowiedź jest jedna – aby utrzymać efekty w długim okresie, działania pozycjonerskie muszą być kontynuowane. Wiąże się to z działaniami Twojej konkurencji – oni też chcą znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, dlatego gdy Ty przestaniesz działać, mogą Cię wyprzedzić. Jeśli pozycjonowanie Twojej strony www będzie kontynuowane, utrzymasz swoją pozycję w wyszukiwarce lub zdobędziesz jeszcze wyższą!
Czekasz na efekty, ale te nie przychodzą – co teraz?
Być może jesteś jednak tym, kto znajduje się w odwrotnej sytuacji. Czekasz na efekty pozycjonowania już jakiś czas, ale te nie przychodzą. Co to oznacza? Niektóre strony internetowe mogą być wyzwaniem nawet dla najlepszych pozycjonerów. Głównie wówczas, gdy branża, do której należy Twoja firma, jest niezwykle rozbudowana i konkurencja nie odpuszcza, wciąż działając w ramach swoich strategii SEO. Nie znaczy to jednak, że powinieneś rezygnować z pozycjonowania, a wręcz przeciwnie. Wytrwałość i zaangażowanie prowadzi często do najlepszych efektów – więc dopiero po dłuższym czasie może przyjść wynik, który Cię zadowoli. Twoja witryna będzie wyświetlać się coraz większej liczbie użytkowników i zdecydowanie zwiększy swój zasięg.
Co ma wpływ na czas uzyskania pierwszych efektów?
Jak widzisz, mimo wdrożonej strategii SEO, efekty mogą przychodzić w różnym czasie, gdyż wpływ na to ma wiele czynników. Wspomnieliśmy już o konkurencji, ale to nie wszystko. Co jeszcze ma znaczenie dla czasu uzyskania pierwszych efektów? Są to:
- wielkość strony,
- historia domeny. Jeśli strona nie ma „nieciekawej” historii, to algorytmy Google nie uznają jej za niewartościową dla użytkowników, a więc będzie się lepiej pozycjonować,
- jakość i ilość treści. Roboty Google cenią sobie strony użyteczne dla odbiorców, dlatego ważna jest jakość pojawiającego się na witrynie contentu,
- optymalizacja off-site. To coś, czego nie widać, ale ma duże znaczenie dla pozycjonowania,
- współpraca na linii agencja-klient.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Wybór fraz kluczowych a pierwsze efekty pozycjonowania
Warto wspomnieć także o tym, że pierwsze efekty pozycjonowania mogą zależeć od wybranych fraz kluczowych. Liczy się bowiem ich jakość – powinny być one jak najbardziej powiązane z Twoim biznesem. Zawsze staramy się, aby jak największa liczba fraz naszego Klienta dostała się na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarki Google. Najczęściej potrzebujemy na to około 3 miesięcy. Analizy fraz przeprowadzamy za pomocą różnych narzędzi, zarówno płatnych, jak i bezpłatnych. Wśród nich jest Senuto, Google Search Console i Surfer.
Wzrost sprzedaży dzięki dobremu pozycjonowaniu?
W przypadku biznesów e-commerce najczęściej stawianym celem jest wzrost sprzedaży, jednak pierwszym sygnałem wskazującym na to, że pozycjonowanie jest dobrze prowadzone, jest lepszy ruch na stronie. Gdy witryna zajmie już wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki Google, kontynuujemy działania SEO, aby przełożyły się one na wspomniany wzrost sprzedaży, większą liczbę zapytań mailowych i telefonów, odwiedzin w sklepie stacjonarnym itd. Duży ruch na stronie przekłada się właśnie na wysoką konwersję, co możliwe jest do zweryfikowania dzięki Google Analytics. Analizy prowadzone za pomocą tego narzędzia pozwalają na optymalizację działań i uzyskiwanie coraz lepszych efektów.
Pozycjonowanie w Google Maps – co to jest i czy warto je prowadzić?
Mapy Google są na co dzień używane przez wielu internautów. To poprzez tę usługę możemy odnaleźć poszukiwane sklepy, firmy, miejsca. Czy warto zatem pozycjonować firmę właśnie w Google Maps? W przypadku pozycjonowania regionalnego jest to niezbędne, gdyż widoczność w Mapach Google pozwala zwiększyć zasięg marki, wspiera widoczność witryny w lokalnych wynikach wyszukiwania Google, jak i zwiększa prawdopodobieństwo pozyskania nowych klientów.
To proste. Obecność w Google Maps pozwala dotrzeć do mnóstwa użytkowników, którzy zamiast korzystać z tradycyjnego sposobu wyszukiwania firmy za pomocą okna wyszukiwania Google, korzystają z Map, aby od razu widzieć, jakie firmy z danej branży znajdują się w ich mieście i które z nich są w ich pobliżu, także mogą jak najszybciej je odwiedzić, jeśli chcą na przykład kupić coś konkretnego.
Od czego zależy wyświetlanie firmy w Google Maps?
Oczywiście należy mieć na uwadze to, że wiele czynników ma wpływ na to, czy firma wyświetli się konkretnemu użytkownikowi. Znaczenie ma:
- Popularność danej firmy. Znaczenie ma tu zarówno działalność offline, jak i online. Google bierze pod uwagę bowiem zarówno to, czy dana firma jest chętnie odwiedzają stacjonarnie, jak i to, czy jest popularna w Internecie (na przykład w sieci znajduje się wiele linków zewnętrznych prowadzących do witryny. To pokazuje, jak ważne jest pozycjonowanie także w przypadku widoczności w Google Maps!).
- Odległość fizyczna użytkownika od firmy. Aby korzystać z Google Maps, należy mieć włączoną lokalizację w smartfonie, dzięki czemu Google pokaże internaucie firmy znajdujące się najbliżej niego – ale także otwarte w momencie wyszukiwania. Oznacza to, że inne firmy mogą pokazywać się o godz. 12, a inne o 17.
- Trafność wyników wyszukiwania. W Google Maps pojawiają się firmy, które odpowiadają zapytaniu wpisanemu przez użytkownika. Tu duże znaczenie ma pozycjonowanie, ale też dobrze uzupełniona wizytówka w Google Moja Firma.
Czy już wiesz, dlaczego dobre pozycjonowanie strony internetowej jest tak ważne?
Cały ten content przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie – chcieliśmy, abyś bliżej poznał cały proces pozycjonowania stron internetowych, jaki prowadzimy dla naszych Klientów w naszym biurze w Bydgoszczy. Wiesz już, że pozycjonowanie to nie jednorazowe działanie, a szereg zazębiających się czynności, które równolegle i regularnie prowadzone pozwalają na uzyskanie oczekiwanych efektów, jakimi są: wzrost widoczności witryny, wzrost ruchu na stronie oraz w przypadku branży e-commerce także wzrost sprzedaży.
Dlatego właśnie już możesz podjąć decyzję, czy wybrać pozycjonowanie lokalne swojej firmy, czy może zdecydować się na pozycjonowanie na całą Polskę. Jesteśmy przekonani, że decydując się na współpracę z nami – agencją SEO posiadającą duże doświadczenie w swojej branży – będziesz w niedługim czasie mógł z usatysfakcjonowaniem obserwować wyniki wdrożonych działań. Coraz wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania nierzadko może wpływać na przejęcie klientów od konkurencji – teraz bowiem to Twoja strona znajdzie się wyżej, a więc będzie częściej klikalna przez użytkowników. Współcześnie to właśnie dobrze poprowadzone pozycjonowanie jest przyczynkiem do odnoszenia coraz większych sukcesów przez firmę. Pozwól swojej firmie na rozwój, wykorzystując profesjonalne pozycjonowanie jej strony internetowej.