Piszemy teksty, które sprzedają
Nie można zoptymalizować strony bez unikalnych tekstów wysokiej jakości. W naszej codziennej pracy wykorzystujemy potęgę słowa pisanego, żeby tworzyć wartościowe opisy, artykuły i oferty. Stworzymy dla Ciebie teksty, które chce się czytać. Czy pomyślałeś kiedyś, że można sprzedać produkt za pomocą kreatywnego opisu? Z nami przekonasz się, że to możliwe.
Dostarczane przez nas treści pomogą Ci:
- zbudować pozytywny wizerunek marki,
- zyskać lojalnych i zaangażowanych klientów,
- podzielić się z klientami wiedzą na temat Twojej branży,
- dotrzeć do osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami,
- zwiększyć wartość strony pod kątem pozycjonowania
Jeśli nie znalazłeś tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. Chętnie porozmawiamy o Twoich planach i pomysłach, a następnie przygotujemy i zrealizujemy indywidualną strategię.
PERFEKCYJNA FORMA
Doskonale wiemy, jak ważne jest kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Weźmiemy pod uwagę, jaka jest grupa docelowa Twoich usług i dostosujemy do niej styl wypowiedzi. Zapewniamy całkowitą poprawność gramatyczną i ortograficzną oraz angażującą formę, która przykuje uwagę Twoich klientów.
Wartościowy przekaz
Na pierwszym miejscu stawiamy jakość treści. Nie dążymy do sztucznego wypełnienia strony contentem, ale tworzymy wartościowe artykuły i opisy. Wiemy, że strona internetowa powinna być użyteczna dla człowieka, a nie tylko wyszukiwarki. Stworzone przez nas treści reprezentują Twoją Firmę jak dobry sprzedawca.
UŻYTECZNA TREŚĆ
Stworzone przez nas teksty będą pełnić na Twojej stronie internetowej różne funkcje. Treści reklam przyczynią się do wzrostu sprzedaży, opisy produktów przedstawią ich najlepsze cechy, a artykuły zapadną w pamięć klientów. Ubierzemy Twoją ofertę w zrozumiałe i sugestywne słowa, żeby stworzyć pozytywny wizerunek marki.
Copywriting z KolaboIT - jak działamy?
Stworzymy dla Ciebie unikalne i wartościowe treści, które skutecznie przyciągną zainteresowanie klientów. Oferujemy kompleksową obsługę contentu na Twojej stronie.
Przygotujemy dla Ciebie:
- treści na stronę internetową – napiszemy je od zera lub wykonamy korektę i redakcję istniejących tekstów,
- opisy produktów do sklepu internetowego,
- teksty na bloga firmowego,
- artykuły sponsorowane i eksperckie,
- recenzje produktów.
Interesują Cię treści innego rodzaju? Skontaktuj się z nami. Przedyskutujemy Twoją wizję i określimy, co możemy dla Ciebie zrobić.
Efektywny content marketing
Wykorzystujemy wiedzę biznesową i wieloletnie doświadczenie, żeby wdrażać wyłącznie działania, które przynoszą realne efekty. Nasz content marketing opiera się na sprecyzowaniu celów i ich rzetelnej realizacji. Przekonaj się, jak unikalna treść potrafi odmienić stronę internetową.
Twoi potencjalni klienci mają do wyboru setki stron internetowych. Przygotujemy dla Ciebie content, który przyciągnie i zatrzyma uwagę użytkowników. Stworzymy plan rozbudowy treści, z którym Twoja Firma wyróżni się na tle konkurencji.
Kim tak naprawdę jest copywriter?
OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
DOŚWIADCZENIE
Dobry copywriter ma doświadczenie w różnych branżach, które wykorzystuje, pracując dla kolejnych Klientów. Specjalista od tworzenia treści dostosuje język i formę tekstów do grupy docelowej Twoich produktów lub usług. Dzięki temu, content jest bardziej skuteczny i trafia do osób potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Copywriterzy zajmują się również prowadzeniem profili w social media – możemy stworzyć dla Ciebie np. posty na Facebookowy fanpage.
RESEARCH
Każda strona potrzebuje treści!
Pracę copywriterów widzisz na każdym kroku, nawet jeśli nie zwracasz na nią uwagi. Teksty są wszechobecne, wypełniają wszystkie strony internetowe, banery, newslettery i inne materiały reklamowe. Nawet najlepszy szablon strony nie będzie kompletny, dopóki nie zostanie wypełniony contentem.
Oczywiście, możesz zdecydować się na samodzielne pisanie tekstów na swoją stronę. Czy jednak będzie to dobra decyzja? Opisanie wszystkich podstron, produktów, kategorii, przybliżenie (w ciekawy sposób!) historii marki – na każdej stronie internetowej potrzebna jest duża ilość treści. Samodzielne przygotowanie contentu z pewnością zajmie Ci wiele godzin – warto zastanowić się, czy możesz sobie na to pozwolić, równolegle zajmując się prowadzeniem firmy.
Wielu przedsiębiorców zleca stworzenie treści pracownikowi, który nie ma doświadczenia w kreatywnym pisaniu. Rzeczywiście, pisanie wydaje się łatwym, niewymagającym zajęciem, którego może podjąć się każdy. Czy jednak tworzone w ten sposób treści będą wyróżniać się wysoką jakością i zachęcać użytkowników do skorzystania z Twojej oferty? Niekoniecznie.
Tworzysz nową stronę internetową dla swojej firmy? A może Twoja aktualna strona potrzebuje dopracowania pod kątem contentu lub SEO? Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jakie korzyści przynosi copywriting.
UX copywriting – teksty, które chce się czytać
Treści treściom nierówne. Dawniej copywriting kojarzył się przede wszystkim z niskiej jakości contentem naszpikowanym słowami kluczowymi. Obecnie zdecydowanie się to zmieniło, nie tylko użytkownicy, ale też algorytmy Google, cenią sobie przede wszystkim wartościowe treści. Tekst ma wnosić wartość, odpowiadać na pytania klientów, dostarczać im praktycznych wskazówek, ułatwiać dokonanie trafnego zakupu.
Jak to osiągamy? Nasi Klienci otrzymują treści zgodne z założeniami UX. Współczesny użytkownik jest niecierpliwy – w sieci wszystko powinno dziać się szybko. Nikt nie chce czytać ściany tekstu i długich, zawiłych zdań, które trudno zrozumieć. W naszych tekstach umieszczamy:
- pogrubienia,
- właściwą hierarchię nagłówków (niezbędną również z perspektywy SEO),
- akapity,
- wypunktowania.
Stawiamy przede wszystkim na równowagę między pozycjonowaniem a doświadczeniami użytkownika. Liczba słów kluczowych nie jest dla nas priorytetem, treści są częścią optymalizacji, ale przede wszystkim mają być wartościowe i zachęcać użytkowników do skorzystania z Twojej oferty.
Dobre treści, czyli jakie?
- pisanie dla człowieka, a nie tylko wyszukiwarki – piszemy treści przeznaczone do czytania przez użytkowników, a nie wyłącznie zaindeksowania przez roboty Google.
- dostosowanie do grupy docelowej – seniorzy i nastolatkowie mają inne zainteresowania, posługują się odmiennym językiem, inne treści przyciągają ich uwagę. Stworzymy tekst dopasowany do grupy docelowej Twoich produktów lub usług.
- rzetelne informacje – jak często słyszysz, że konkretny produkt jest najlepszy, najnowocześniejszy, praktyczny, wygodny w użytkowaniu? Zapewne często. Przed stworzeniem treści zrobimy research na temat Twoich produktów lub usług, żeby przedstawić ich największe zalety, zamiast powielać utarte frazesy.
- język korzyści – Twoi klienci nie kupią produktu lub usługi, jeśli uznają je za niepotrzebne. W naszych tekstach skupiamy się na tym, co użytkownik zyska, korzystając z Twojej oferty.
- edukacja – dobry tekst łatwo się czyta, jest napisany językiem dostosowanym do odbiorcy. Artykuły blogowe lub sponsorowane to jednak doskonały sposób, aby zwiększać świadomość klientów i dostarczać im praktycznych wskazówek związanych z Twoją branżą.
Sprzedawaj więcej dzięki formułom copywriterskim
Nie znasz formuł copywriterskich? Nie musisz! My doskonale je znamy i chętnie je wykorzystujemy, żeby nasze teksty były bardziej skuteczne. Formuła nie oznacza, że tekst jest schematyczny i nieinteresujący. Zastosowanie technik copywriterskich pozwala sprawnie wykorzystywać psychologię i marketing, żeby tekst naprawdę nakłaniał do zakupu, zamiast tylko zajmować miejsce na stronie.
Wykorzystujemy głównie:
- model AIDA – attention (uwaga), interest (zainteresowanie), desire (pragnienie) i action (działanie), który pomaga wzbudzać zainteresowanie użytkownika i przekładać je na konwersję.
- technikę BAB – before (przed), after (po), bridge (most), idealną do przedstawiania klientowi korzyści z konkretnego produktu lub usługi.
- technikę PAS – problem, agitate (poruszenie), solution (rozwiązanie), która pozwala pokazać, jakie problemy użytkownika może rozwiązać Twój produkt lub usługa.
Copywriting a SEO
Usługi copywriterskie są niezbędne również podczas optymalizacji strony internetowej. Skuteczne SEO nie jest możliwe bez dobrych treści, ponieważ algorytm Google bierze pod uwagę obecność słów kluczowych, hierarchię nagłówków oraz unikalność tekstu. Skopiowanie opisów od producenta może się wydawać dobrym rozwiązaniem, w końcu jest szybkie i tanie. Google szybko wykrywa jednak duplikaty, które obniżają widoczność strony w wyszukiwarce. Chcesz tego uniknąć? Lepiej postawić na profesjonalny copywriting i wypełnić firmową stronę unikalnymi, użytecznymi tekstami.
To normalne, że brakuje Ci na to czasu – właśnie po to w naszej agencji działają copywriterzy, którzy współpracują ze specjalistami SEO. W ramach pozycjonowania nie tylko dobieramy frazy czy prowadzimy link building, ale też tworzymy dla naszych Klientów nowe treści lub optymalizujemy te, które już znajdują się na stronie. Nie musisz martwić się o ich jakość merytoryczną, każdy tekst najpierw wyślemy Ci do akceptacji.
Czemu tak naprawdę warto zamawiać content?
Każdy z nas ma komputer, zna język polski i umie pisać – dlaczego więc istnieją copywriterzy i nie narzekają na brak zleceń?
Warsztat copywritera
Pisanie treści to nie tylko kwestia braku błędów ortograficznych i składania logicznych zdań. Tekst ma sprzedawać, być spójny i łatwy w odbiorze. Treści reklamują Twoją Firmę i tworzą jej wizerunek. Jeśli są niedopracowane, nie wypadniesz najlepiej w oczach klientów.
Oszczędność czasu i pieniędzy
Usługi copywriterskie, tak jak każde inne, mają swoją cenę. Dlaczego mówimy więc o oszczędności pieniędzy? Zlecając swoim pracownikom tworzenie treści na stronę, poświęcasz ich czas na wykonywanie obowiązków niezwiązanych z ich stanowiskiem, a w końcu każda godzina pracy to Twój koszt. Dobre teksty budują wizerunek i są ważną częścią optymalizacji SEO. Godząc się na treści niskiej jakości, tracisz potencjalny dochód – pieniądze trafiają do konkurencji. Copywriter zadba o treści, które będą godnie reprezentować Twój Biznes w sieci.
Świeże spojrzenie
Dobry copywriter przyjrzy się Twojej Firmie i doradzi, w jaki sposób przedstawić ofertę, aby była bardziej atrakcyjna dla użytkownika. Trudno, żebyś był obiektywny wobec własnego biznesu. Osobie z zewnątrz łatwiej będzie przeanalizować, jak potencjalni klienci odbierają Twoje produkty i usługi – co zachęca ich do zakupu, a co powoduje obiekcje. Dobry tekst jest przede wszystkim sprzedażowy, przekonuje użytkownika, że warto wydać pieniądze na Twoje produkty lub usługi, ponieważ przyniesie mu to realne korzyści.
Chcesz dowiedzieć się więcej o copywritingu? Skontaktuj się z nami!
Case studies
Nasze wcześniejsze projekty
MiniDźwigi-Tarnowski.pl
Popaopa.pl
Tekstylarium.pl
Mówią o nas dobrze
Opinie naszych Klientów
Państwo z Kolabo udowodnili mi ( sceptykowi ), że internet to faktycznie narzędzie sprzedażowe. Nie tylko pozycje w wyszukiwarce poszybowały ale konsultowali ze mną zmiany na stronie, które zdecydowanie zwiększyły sprzedaż! POLECAM
Łukasz
Zależało nam by móc polecić naszym dealerom specjalistów, którzy nie tylko zaangażują się w poznanie możliwości samego sklepu internetowego, ale również branży. Wybór padł na KolaboIT – ich zespół zajął się kampaniami z naciskiem na Google Ads. Specjaliści z Kolabo pomagają w reklamowaniu najważniejszych produktów i akcji promocyjnych takich jak np. Cashback. Skuteczność ich pracy jest widoczna po zyskach – produkty są lepiej widoczne, a sprzedaż rośnie.
Urszula Jurgiel
Przekazałam firmie Kolabo całość prac związanych z moją obecnością w internecie. Nie żałowałam przez sekundę podjętej decyzji.