Piszemy blogi, które chce się czytać
Nie prowadzisz firmowego bloga? Brakuje Ci czasu na regularne publikowanie treści? Zleć to nam! Dobrze prowadzony blog firmowy pomoże Ci zbudować wizerunek eksperta w Twojej branży, zwiększyć rozpoznawalność marki i widoczność strony w wyszukiwarce. Content marketing to nasza specjalność. Potrzebujesz dowodów? Zerknij na nasze case studies. Prowadzenie bloga firmowego jest czasochłonne, wymaga wybierania zagadnień wyszukiwanych przez użytkowników i odpowiednich fraz kluczowych. Nie musisz robić tego samodzielnie! Skontaktuj się z nami – Twoimi opiekunami bloga zostaną doświadczony copywriter i specjalista SEO. Tobie pozostanie tylko czekać na większy ruch na stronie.
Po co Ci artykuły blogowe?
Nie wszystko da się przekazać w krótkim wpisie na social mediach albo opisie kategorii, którego wielu użytkowników nigdy nie przeczyta. Właśnie tutaj pojawia się miejsce na artykuły blogowe. Twoja konkurencja prawdopodobnie już prowadzi firmowe blogi – nie zostawaj w tyle i postaw na content marketing.
- Relacja z klientami
Wartościowe treści, dostarczające odpowiedzi na ważne pytania, cenią sobie nie tylko algorytmy Google, ale przede wszystkim użytkownicy. Pisanie artykułów blogowych to najlepszy sposób, żeby zdobyć dobrą opinię klientów, a jeśli Ci zaufają – większa szansa, że zostaną z Tobą na dłużej i nie odejdą do konkurencji. - Naturalna reklama
Obecnie każdy użytkownik jest wręcz bombardowany reklamami – to może szybko zmęczyć. Tworzenie artykułów blogowych to sposób na przedstawienie Twojej oferty, nowości, promocji w nienachalny sposób. Czytelnik bloga zyskuje przydatne informacje, widzi korzyści, które będzie miał z zakupu, dlatego chętniej dołączy do Twoich klientów. - Kanał komunikacji
Użytkownicy lubią różne kanały komunikacji (social media, telefon, e-mail itp.), dlatego im więcej do wyboru, tym lepiej. Regularne prowadzenie bloga firmowego daje klientom możliwość komentowania wpisów, zachęca do zapisów do newslettera czy składania zapytań ofertowych. To kolejny sposób, żeby pozyskiwać więcej leadów. - Zaangażowanie klientów
Nic tak nie promuje marki, jak lojalny i zaangażowany klient. Jeżeli użytkownikom spodobają się wpisy na Twoim blogu firmowym, będą je udostępniać, a co za tym idzie – reklamować Cię w gronie swoich znajomych.
Potrzebujesz treści?
Jakie artykuły blogowe dla Ciebie napiszemy?
Informacyjny, sprzedażowy, poradnikowy, edukacyjny… Żeby skutecznie prowadzić bloga, warto przeplatać różne artykuły. Stworzymy dla Ciebie content plan, a następnie zajmiemy się realizacją. Podzielimy się swoim doświadczeniem, ale będziesz mieć kontrolę nad wizerunkiem swojej marki – na życzenie Klienta przesyłamy artykuły blogowe do autoryzacji. Zawsze możesz zgłosić swoje poprawki czy uwagi na przyszłość – chętnie je uwzględnimy.
Dla naszych Klientów tworzymy:
- Artykuły sprzedażowe
Każda firma chce sprzedać swoje usługi – artykuł blogowy musi być dobry, żeby był skuteczny. Nasi copywriterzy mają doświadczenie w pisaniu treści, dzięki którym klienci wpadają na kolejne etapy lejka sprzedażowego. Weźmiemy pod uwagę Twoją grupę docelową – będziemy posługiwać się jej językiem. Inaczej piszemy do kobiet, mężczyzn czy różnych grup wiekowych. - Artykuły informacyjne
Google, a tym bardziej użytkownicy, cenią sobie treści, które dostarczają praktycznych, przydatnych informacji. Chcesz odpowiadać na pytania i wątpliwości swoich klientów? Dawać im informacje, których szukają? Przeprowadzimy szczegółowy research i napiszemy artykuł krótko i temat. Niezależnie od branży, staramy się używać jak najprostszego języka – bloga powinno się łatwo czytać. - Artykuły poradnikowe
Jak używać Twoich produktów? Jak nie dać się oszukać? Jak odróżnić produkty wysokiej jakości? Jak ułatwić sobie prace domowe? Użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę bardzo różne zapytania – Google często staje się najważniejszym doradcą. Stworzymy poradniki na Twoją stronę, dzięki którym klienci zyskają do Ciebie zaufanie i chętnie wrócą po więcej.
Prowadzenie bloga? Zostaw to profesjonalistom!
Dobry artykuł blogowy jest:
- Aktualny
Regularne prowadzenie bloga jest kluczowe – świeże treści docenią nie tylko algorytmy Google, ale przede wszystkim użytkownicy. Artykuły powinny poruszać aktualne tematy i wpisywać się w panujące w sieci trendy. - Czytelny
Żaden klient nie będzie miał ochoty czytać bloku tekstu, napisanego niezrozumiałym językiem. Nagłówki, akapity, proste słownictwo, krótkie zdania – zrobimy wszystko, żeby Twojego bloga po prostu chciało się czytać. - Użyteczny
Google ani klienci nie lubią treści pisanych wyłącznie, żeby coś nowego pojawiło się na blogu. Wybieramy tematy, których użytkownicy szukają w sieci i piszemy na temat. Tylko wysokiej jakości treści budują zaangażowanie klientów. - SEO
Jesteśmy agencją SEO, dlatego nie zapominamy też o pozycjonowaniu. Artykuły blogowe sprawdzają się przy linkowaniu wewnętrznym i zwiększają ruch na stronie. Zawsze szukamy złotego środka między wymogami SEO a jakością tekstu. - Wyszukiwane
Nie ma sensu pisać o tym, co nie interesuje Twoich klientów. Post powinien odpowiadać na potrzeby użytkowników, dlatego dobierając frazy i tematy zawsze bierzemy pod uwagę wyszukiwalność. - Poprawny
Nic tak szybko nie odbiera wiarygodności, jak błędy ortograficzne, interpunkcyjne czy stylistyczne. Nasze treści tworzą copywriterzy, dla których posługiwanie się poprawną polszczyzną jest oczywistością.
Co zyskasz, dzięki prowadzeniu bloga?
Regularne tworzenie artykułów na blog firmowy to przede wszystkim:
- Większy ruch na stronie
Pisanie artykułów, odpowiadających na pytania wyszukiwane przez użytkowników w Google, zwiększa ruch na stronie. Im więcej klientów ją odwiedza, tym większe perspektywy na wzrost sprzedaży, zapisy do newslettera itp. - Prezentacja oferty
Nikt nie skorzysta z Twojej oferty, dopóki jej nie pozna. Artykuły blogowe to doskonały sposób, aby bliżej przedstawić klientom Twoje usługi lub produkty, historię marki czy proces produkcji. - Linkowanie wewnętrzne
Umieszczenie linków wewnętrznych w artykułach blogowych poprawia strukturę strony i ułatwia użytkownikom przemieszczanie się między podstronami, które ich interesują. Wybierzemy odpowiednie anchory i linki, żeby Twoja strona była coraz lepiej oceniana przez użytkowników i wyszukiwarkę. - Cele biznesowe
Większa świadomość marki, wzrost sprzedaży, pozyskiwanie leadów, budowanie wizerunku eksperta – we wszystkich tych celach pomoże Ci regularne prowadzenie bloga firmowego. Zaplanujemy i stworzymy artykuły sprzedażowe, informacyjne i poradnikowe, które naprawdę zaangażują czytelników.
Jak wygląda współpraca z opiekunem bloga?
- Konsultacja – współpracę oczywiście zaczynamy od rozmowy. Chcemy dowiedzieć się więcej o Twojej marce, jej grupie docelowej, wartościach, ofercie itp.
- Oferta – na podstawie analizy branży i konkurencji, zaproponujemy Ci naszą wizję bloga firmowego, który przyciągnie uwagę użytkowników.
- Content plan – następnie zaplanujemy tematy wpisów i dobierzemy odpowiednie frazy kluczowe, bo blog to ważna część SEO.
- Realizacja – do pracy zabierze się copywriter opiekujący się Twoim blogiem i przygotuje wartościowe artykuły.
- Autoryzacja – następnie wyślemy Ci teksty mailowo – możesz je ocenić i w razie potrzeby zgłosić poprawki, które wdrożymy przed publikacją.
- Publikacja – po zaakceptowaniu treści, specjalista SEO opiekujący się Twoim blogiem, opublikuje je na stronie. Do artykułów dobieramy zdjęcia lub korzystamy z grafik dostarczanych przez Klientów – wszystko zależy od Ciebie.
Kompleksowy content marketing od KolaboIT
Content to podstawa marketingu. Nasi copywriterzy nie tworzą wyłącznie artykułów blogowych – możemy też zająć się optymalizacją contentu na stronie, tworzeniem artykułów sponsorowanych, przygotowaniem opisów kategorii i produktów. Masz niestandardowe oczekiwania? Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!