Wypozycjonujemy Twoją stronę w Częstochowie
Nawet ponad 80% użytkowników wykorzystuje Internet do szukania informacji na temat firm ze swojej okolicy. Jeśli chcesz zachęcać do skorzystania z Twoich usług lub zakupu produktów w sklepie stacjonarnym, warto być tam, gdzie Twoi potencjalni klienci, czyli w Internecie. Chcesz dowiedzieć się, co dokładnie robimy w ramach pozycjonowania lokalnego na Częstochowę? Skontaktuj się z nami!
Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Co zyskujesz z pozycjonowaniem lokalnym na Częstochowę?
Chcesz podbić swoją okolicę i wybić się na pozycję lidera? Skoro tak, to nie trać pieniędzy na ogólnopolskie SEO! Kiepscy wykonawcy często tłumaczą brak efektów zbyt niskim budżetem. A co, jeśli zaproponujemy Ci tańsze SEO, które jednocześnie szybciej przekłada się na zwiększenie sprzedaży i świadomości marki? To naprawdę możliwe dlatego, jeśli działasz lokalnie postaw na pozycjonowanie w Częstochowie.
1.Szybsze efekty
Dobór słów kluczowych to podstawa. Dla przykładu, fraza fryzjer ma miesięcznie średnio 368 000 wyszukiwań, a fryzjer Częstochowa – średnio 2 900. Żeby wypozycjonować się na ogólne, generyczne frazy, potrzebujesz więcej czasu i wyższego budżetu, ponieważ konkurencja jest ogromna. Tylko co z tego, skoro tylko niewielka część osób wpisujących do wyszukiwarki fryzjer szuka Twoich usług właśnie w Częstochowie? Pozycjonując się na frazy lokalne, konkurujesz tylko z firmami z Twojej okolicy, a nie z całej Polski, dzięki temu – efekty pojawiają się szybciej.
2.Mniejszy budżet
Zbudowanie widoczności na generyczne, bardzo konkurencyjne frazy wymaga sporo czasu, ale też pieniędzy. Jeżeli oferujesz usługi, których klienci szukają w swojej najbliższej okolicy, lepiej spożytkujesz budżet, jeśli postawisz na lokalne frazy. Skoro prowadzisz restaurację w Częstochowie, nie ma sensu rywalizować z lokalami w Warszawie – wasze grupy docelowe się różnią. Dobierając słowa kluczowe, zawsze kierujemy się tym, do jakich użytkowników chcemy trafić.
3.Większy ruch w witrynie
Większa widoczność w wynikach wyszukiwania to przede wszystkim większy ruch w witrynie. Możesz stworzyć nawet najlepszą stronę internetową, ale dopóki nie jest widoczna w wyszukiwarce, mało kto na nią trafi, dlatego trudno o wzrost sprzedaży.
4.Wizerunek marki
Bazowanie na poleceniach jest jakimś sposobem, żeby zdobywać nowych klientów, ale jeśli chcesz zbudować renomę eksperta w swojej branży, skuteczniejsze będzie działanie w kilku kanałach marketingowych jednocześnie.
5.Zaufanie klientów
Zanim klient po raz pierwszy skorzysta z usług konkretnej firmy, prawdopodobnie sprawdzi w Internecie informacje na jej temat. Właśnie dlatego, założenie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma to podstawa. W ten sposób zyskasz kanał komunikacji z klientami oraz zachęcisz ich do pozostawienia opinii na temat Twojej Firmy.
Kiedy warto postawić na lokalne SEO?
Pozycjonowanie lokalne na Częstochowę to rozwiązanie dla właścicieli zakładów fryzjerskich, kosmetycznych, lekarzy, restauratorów, hotelarzy i wielu, wielu innych – po prostu dla wszystkich, którzy szukają klientów ze swojej okolicy (lub wybierających się do Twojego miasta), a nie w całej Polsce. W końcu, jak często wybierasz się do drugiego województwa, aby obciąć włosy? Raczej rzadko, a prawdopodobnie nigdy. Jeśli Twoja agencja SEO w Częstochowie przekonuje, że ogólnopolskie pozycjonowanie to rozwiązanie dla każdego, lepiej przemyśl swój wybór. Umów się na konsultację SEO – zaproponujemy strategię skrojoną na miarę dla Twojego Biznesu.
Pozycjonowanie lokalne – co konkretnie robimy?
- Dobór fraz – lokalne słowa kluczowe, które przekładają się na wzrost widoczności w wyszukiwarce i świadomości marki w okolicy,
- Optymalizacja strony kluczowej – między innymi uporządkowanie nawigacji, ustawienie przekierowań i przyjaznych adresów URL,
- Ustawienie unikalnych meta tagów,
- Stworzenie wartościowego contentu zoptymalizowanego pod SEO: artykułów blogowych, opisów produktów i usług, wpisów na wizytówkę Google Moja Firma,
- Pozyskiwanie linków wewnętrznych z lokalnych i branżowych serwisów – planujemy przemyślany i naturalny link building, który zwiększy renomę Twojej witryny,
- Założenie lub optymalizacja wizytówki Google Moja Firma.
Podstawa pozycjonowania lokalnego: wizytówka Google Moja Firma
Posiadanie wizytówki Google Moja Firma to już oczywistość, jeśli chcesz być widoczny w swojej okolicy. Narzędzie jest darmowe, a wciąż zdarza się, że przedsiębiorcy z niego nie korzystają. Jeśli brakuje Ci czasu na założenie wizytówki oraz uzupełnienie informacji o Twojej Firmie, chętnie zajmiemy się tym za Ciebie! Dzięki Google Moja Firma klienci mogą łatwo i szybko:- Znaleźć firmę w swojej okolicy,
- Zadzwonić do firmy i dowiedzieć się więcej,
- Sprawdzić dni i godziny otwarcia,
- Skorzystać ze wskazówek dojazdu do firmy,
- Napisać lub sprawdzić opinie na temat firmy.
Zadbamy, żeby Twoja wizytówka jak najczęściej wyświetlała się potencjalnym klientom. W ten sposób zyskujesz nie tylko sposób na łatwe dzielenie się informacjami o Twojej Firmie, ale też podtrzymywanie kontaktu z klientami przez odpowiadanie na opinie i pytania oraz publikację wpisów z aktualnościami. Wniosek: chcesz być widoczny w okolicy? Zacznij od wizytówki!
A na początek: audyt SEO Twojej strony
Inwestowałeś już w SEO, ale efekty nie spełniały Twoich oczekiwań? Nigdy nie pozycjonowałeś strony i zastanawiasz się, czy warto? Na początek zawsze sprawdzamy aktualną widoczność Twojej witryny oraz historię domeny. W ten sposób ustalamy, w jakim miejscu się znajdujesz oraz jakie efekty są możliwe do osiągnięcia. Audyt SEO w Częstochowie to przede wszystkim realistyczne podejście – nie obiecujemy pierwszych pozycji w Google w miesiąc, tylko to, co naprawdę jesteśmy w stanie zrobić.